NIHIL SINE DEO




"...Şi orice veţi cere întru numele Meu, aceea voi face, ca să fie slăvit Tatăl întru Fiul..."

Clipuri interesante

Loading...

PLATOSA SF.PATRICK

Sunt pe picioarele mele astazi, Datorita unei forte puternice A invocarii Sfintei Treimi, A credintei în Sfânta Treime, A marturiei unitatii creatorului lumii. MA TREZESC ASTAZI, Prin puterea nasterii lui Cristos si a botezului sau, Prin forta rastignirii sale si a depunerii în mormânt, Prin forta învierii si a înaltarii sale, Prin forta venirii sale în ziua judecatii. MA TREZESC ASTAZI, Prin puterea lui Dumnezeu care ma conduce, Puterea lui Dumnezeu care ma sustine, Priceperea lui Dumnezeu care ma îndruma, Ochiul lui Dumnezeu care priveste înaintea mea, Urechea lui Dumnezeu care ma aude, Cuvântul lui Dumnezeu care vorbeste pentru mine, Mâna lui Dumnezeu care ma sustine. CRISTOS este cu mine, CRISTOS este în fata mea, CRISTOS este în spatele meu, CRISTOS este în mine, CRISTOS este sub picioarele mele, CRISTOS deasupra mea, CRISTOS la dreapta mea, CRISTOS la stânga mea, CRISTOS în latime, CRISTOS în lungime, CRISTOS în înaltime, CRISTOS în inima tuturor celor care se gândesc la mine, CRISTOS în toti ochii care ma vad, CRISTOS în toate urechile care ma asculta. MA TREZESC ASTAZI, Cu o forta puternica, Invocarea Sfintei Treimi, Credinta în Sfânta Treime, Marturisirea unitatii creatorului lumii. La Domnul este salvarea, La Cristos este mântuirea, Fie ca mântuirea ta, Doamne, sa fie mereu cu noi.